Dank je wel aan alle bezoekers van de 13de Bobbejaan Memorial! Het was plezant om elkaar nog eens terug te zien en om te genieten van de optredens bij een hapje en een drankje.
Heerlijk om het plezier te zien van wie mocht meerijden in de Pontiac en de geschminkte kindjersnoetjes maakten amuseerden zich rot op het springkasteel. Los Palominos, Martine Dams, Luc Caals en Lost Speedy Bobs brachten de liedjes van Bobbejaan met veel schwung!
Het was de uitdrukkelijke wens van Bobbejaan en Josée dat hun archief kennissen, familie en vrienden zou blijven verbinden, ook na hun overlijden. En die wens hebben hun kinderen en de vele vrijwilligers ook dit jaar opnieuw ingewilligd.
De beelden zijn van fotografe Mieke Jacobs.
Dank je wel om erbij te zijn! Graag tot op de volgende Bobbejaan Memorial op 23 mei 2027!
https://www.bobbejaan.be/en/bobbejaan-memorial-2026#sigProId5e689347d7
